Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T20:01:13+01:00
Dodać skrzydeł-pomóc komuś odzyskac wiarę w siebie, pomóc mu odnieść sukces

Prometejskie cierpienie:to cierpienie tytaniczne, czyli takie, które zmierza do uszczęśliwienia innych
1 4 1
2009-10-26T20:42:14+01:00
Prometejskie cierpienie to inaczej wieczne cierpienie za dobry uczynek nieakceptowany przez sąd. Tak jak prometeusz przykłuty do skał Kałkazu wiecznie cierpiał za dobry uczynek dla ludzkości(dał im ogień).
1 4 1