Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T13:28:50+01:00
RZYM - Ludność wynosi 2 724 347 osób. Miasto położone w środkowych Włoszech, nad rzeką Tyber, w jej dolnym biegu, na wyżynnym, wapiennym obszarze niedaleko wybrzeża morskiego. Stolica kraju i siedziba najważniejszych instytucji życia politycznego i gospodarczego; drugi po Mediolanie ośrodek finansowy i gospodarczy państwa. W Rzymie jest dobre połączenie, metro, lotnisko, tramwaje, autobusy. W Rzymie warto zobaczyć m.in: Bazylikę i plac Św Piotra, Forum Romanum, Fontanne Di Trevi, Koloseum i Panteo.

Licze na naj:)
5 2 5
2010-03-18T14:20:01+01:00
Ludność w Wenecji wynosi 266 tys. mieszkańców, na wyspie ok 60 tysięcy. Wenecja leży na 118 wysepkach wchodzących w skład archipelagu znajdującego się w samym środku laguny, która zamyka Zatokę Wenecką od strony zachodniej. Położona jest na licznych bagnistych wyspach na Morzu Adriatyckim. Zabytki tam występujące: między innymi Bazylika św. Marka, wieża zegarowa, most Rialto, Kościół San Giorgio Maggiore, Dzwonnica św. Marka w Wenecji.
8 3 8
2010-03-18T14:30:06+01:00
Liczba ludności 2 724 347, gęstość 1987 os./km², aglomeracja 3 831 959.
Stolicą Włoch jest Rzym. Językiem urzędowym jest włoski.
Religia rzymskokatolicka.
Najistotniejsze miasta to: Rzym, Mediolan, Neapol, Turyn, Palermo, Genua.
Miasto położone w środkowych Włoszech, nad rzeką Tyber, w jej dolnym biegu, na wyżynnym, wapiennym obszarze niedaleko wybrzeża morskiego.
Włochy leżą na południu Europy. Najważniejsze regiony (krainy geograficzne) to:
- Alpy
- Nizina Padańska
- Półwysep Apeniński
-Wyspy: Sycylia, Sardynia, Korsyka

1 1 1