Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-26T20:02:45+01:00
Grek
Chamis
Mahdi przywódca powstania Sueskiego
Idrys brat Gebrh
Mea - murzyńska niewolniczka
Kali- murzyński niewolnik
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T20:04:22+01:00
Grek - ?
Chamis - ?
Mahdi - przywódca powstania Sueskiego
Idrys - brat Gebrh
Mea - murzyńska niewolniczka
Kali- murzyński niewolnik
1 5 1
2009-10-26T20:15:25+01:00
Mahdi-zły przywódca,był przeciwko egiptowi
kali-młody Murzyn uratowany z rąk mahometan przez Stasia Tarkowskiego,
mea-młoda Murzynka, przydzielona do pomocy Nel Rawlinson
Chamis-pomocnik inżynierów
idrys-sudanczyk był mahdim
2 5 2