Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T13:10:38+01:00
Najbardziej mi się podobał rozdział w którym Tomek Sawyer wraz ze swoim najlepszym kolegom Huckiem Finnem znaleźli złoto. Pewnego razu postanowili zostać poszukiwaczami skarbu. Wybrali się do jaskini, aby znaleźć skarb. Gdy byli już w środku jaskini to zobaczyli narysowany na skale krzyż. Zaczęli kopać w skale. Zobaczyli skrzynię i wyciągnęli ją. Zabrali skrzynię ze sobą i wyszli z jaskini. Poszli do domu wdowy Douglas. Tam czekali rodzice Hucka, ciotka Polly i inni mieszkańce miasteczka. Musieli się przebrać w czyste ubrania, chociaż nie lubili chodzić w czystych ubraniach. Na końcu przyjęcia powiedzieli że są bogaci...

Coś takiego udało mi się ułożyć, nie wiem czy będzie dobrze.
32 4 32
2010-03-18T13:10:58+01:00
Bystry, przedsiębiorczy urwis, Tomek, mieszka w małym miasteczku nad Missisipi, i robi wszystko, żeby się nie nudzić - przez co niejednokrotnie wpada w kłopoty, ale także trafia na ślad pewnej tajemnicy, z którą związana jest ponura zbrodnia. Ta trzymająca w napięciu, a zarazem pełna humoru powieść jednego z najwybitniejszych pisarzy amerykańskich, od ponad stu lat jest chętnie czytana zarówno przez młodych czytelników, jak i przez dorosłych.


15 3 15