Odpowiedzi

2010-03-18T13:28:02+01:00
A) (-2i2/3):1,2=-2,66:1,2=- 2,21666667
b)2/3:(-6)=0,66:(-6)=-0.11
c)(-0,45):1i4/5=(-0,45):1,8=- 0,25
d)(-2,75):(-2,2)=1,25
e)(-3,5):(1i2/5)=(-3,5):(1,4)=- 2,5
  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T13:32:14+01:00
W załączniku.
Liczę na naj.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T14:22:59+01:00
A)
(-2 i 2/3):1,2 = 8/3:6/5 = 8/3*5/6 = 40/18 = 2²/₉
b)
2/3:(-6) = 2/3*(-⅙) = -2/18 = -1/9
c)
(-0,45): 1i 4/5 = (-0,45):1,8 = -0,25
d)
(-2,75):(-2,2) = 1,25
e)
(-3,5):(1i 2/5) = (-3,5):1,4 = -2,5