Odpowiedzi

2010-03-18T13:23:47+01:00
Przed-przyimek
albowiem-spójnik
znad-przyimek
ciekawy-przymiotnik
śmiesznie-przysłówek
spod-przyimek
oraz-spójnik
czytanie-rzeczownik
myć-czasownik
kość-rzeczownik
wrócę-czasownik
do-przyimek
wysoko-przysłówek
o-spójnik
przed kolacją-przysłówek
dłużej-przysłówek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T13:24:30+01:00
Przed- przyimek
albowiem- spójnik
znad- przyimek
ciekawy- przymiotnik
śmiesznie- przysłówek
spod- przyimek
oraz- spójnik
czytanie- czasownik
myć- czasownik
kość- rzeczownik
wrócę- czasownik
do- przyimek
wysoko- przysłówek
o- przyimek
przed kolacją- przysłowek, chyba...
dłużej- przysłówek