Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T13:27:46+01:00
Wiosna przeplata trochę zimy trochę lata
wiosną jest wszystko kolorowe a zwłaszcza żółtw i brązowe .



heh, troszke rymowanka ; dd
Pozdrawiam . : )
2010-03-18T13:30:06+01:00
Idzie wiosna to już czuć.
Każdy z Nas już o tym wie,
że za kilka dni bawić będzie się.
i nieważne czy to Słońce czy to deszcz
skowronek śpiewać będzie też.
On już wie,że za parę lat
przebiśnieg będzie przez sady gnać.
Bo one przecież wiosnę niosą
i radości wiele nam dają;)
tu trawka zielona,
tam niebo błękitne
i tylko czekać,aż serduszko mocniej zabije;D