Odpowiedzi

2010-03-18T13:40:19+01:00
1 powstanie śląskie
2powstanie warszawskie
3powstanie listopadowe
powstanie wielkopolskie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T13:56:51+01:00
Wydaje mi sie ,że:
1. Powstanie Śląskie
2.Powstanie Listopadowe
3.Powstanie Warszawskie
4.Powstanie Wielkopolskie
2010-03-18T14:02:18+01:00
1.Powstanie Śląskie
2.Powstanie Warszawskie
3.Powstanie Listopadowe
4.Powstanie Wielkopolskie