Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T13:45:15+01:00
Szybko daje
hętnie daje
niechętnie daje
teraz daje
w domu daje
w szkole daje
na podwurku daje

doskonale oczywiste
niezaprzeczalnie oczywiste
bez konkurecjnie oczwiste
zawsze oczywiste
było oczywiste
jest oczywiste
bedzie oczwiste

bardzo naj
nie bardzo naj
wczoraj naj
dzisaj naj
jutro nak
w szkole naj

2 3 2
2010-03-18T13:49:18+01:00
1.chłód-chłodno
2.słońce-słonecznie
3.chmury-pochmurnie
4.biel-biało
5.głupiec-głupio
6.turnej-turniejowo
7.liga-ligowo
8.książka-książkowo
9.zdrowie-zdrowo
10.szybkość-szybko
11.wiatr-wietrznie
12.kolor-kolorowo
13.owoc-owocowo
14.woda-wodniście
15.nagość-nago
16.lato-letnio
17.zima-zimowo
18.wiosna-wiosennie
19.jesień-jesiennie
20.hurt-hurtowo
2 5 2
2010-03-18T13:50:11+01:00
Dom-domowo
kobieta-kobieco
mężczyzna- męsko
niebieski-niebiesko
książka-książkowo
fioletowy-fioletowo
cytryna-cytrynowo
kwiat-kwiatowo
smak-smakowo
lód- lodowo
jogurt-jogurtowo
biały-biało
smak- smacznie
głośnik- głośno
zadane- zadano
pomarańcza-pomarańczowo
metal- metalowo
brąz-brązowo
plastik-plastikowo
papier- papierowo
1 4 1