Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T13:50:21+01:00
2010-03-18T14:01:49+01:00
Pożywieniem mrówek są owady, owoce i wydzielina mszyc. Mrówki są istotnym czynnikiem hamującym masowe pojawianie się szkodników. W ciągu jednego dnia ofiarą jednego dużego mrówczego gniazda pada około 100 tyś., a rocznie 5-10 milionów owadów Oczywiście liczby te zależą od stanu rozwoju kolonii, ilości pokarmu, jakości siedliska oraz od pogody w okresie wegetacyjnym. Po za tym zjadają do końca szczątki zdechłych zwierząt.
6 4 6