Zadanie 1.
Uzupełnij tabelę ukazującą podział planet Układu Słonecznego na skaliste i gazowe.

Planety skaliste ; Planety gazowe ;
- -
- -
- -
- -

[tam gdzie myślniki mają być planety :) ]


Zadanie 2.
a) Na słońcu zachodzą reakcje ... [na 7 liter]
b) Ineczej - planetoida [ na 9 liter ]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T14:03:25+01:00
Planety skaliste:
- Merkury
- Wenus
- Ziemia
- Mars

Planety gazowe:
- Jowisz
- Saturn
- Uran
- Neptun

Reakcja Syntezy
Planetoida inaczej Asteroida
54 4 54
2010-03-18T14:06:50+01:00
Planety skaliste - Merkury, Wenus, Ziemia i Mars.
Planety gazowe - Jowisz, Saturn, Uran i Neptun.

Na słońcu zachodzą reakcje jądrowe.
Planetoida inaczej asteroida.

20 4 20