Odpowiedzi

  • Taya
  • Rozwiązujący
2010-03-18T14:10:50+01:00
1. Ania jest dziewczynką a nie chłopcem !!
2.kiedy ania upiła diane
3.kiedy chodzial po dachu i złamała noge
4.kiedy zgubiła broszke
5--
6---
wybacz wiecej nie pamietam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T14:12:20+01:00
1.ufarbowanie włosów przez Anię
2. dodanie złego składniku do ciasta
3 spojenie diany
4 wypadek z ciotką diany
5 śmierć Mateusza.
6uratowanie życia siostrze Nel.
7przypadek z broszką Maryli.
8 złamanie nogi.
9. tonąca łódź i uratowanie życia przez Gilberta