Odpowiedzi

2010-03-18T14:13:55+01:00
K. Roślinna posiada w przeciwieństwie do K. Zwierzęcej:
- chlorofil
- ścianę komórkową
- wakuola
K. Zwierzęca posiada w przeciwieństwie do K Roślinnej:
- mitochondrium
- lizosomy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T14:18:08+01:00
Roślinna zawiera m.in. chloroplasty, ścianę komórkową, plastydy. Żadnego z tych elementów nie posiada komórka zwierzęca. Natomiast w komórce zwierzęcej są lizosomy, którzy brakuje w komórce roślinnej.