Jakieś powalone to zadanie ;/

Witaminy K i B12 powstają w jelicie grubym dzięki działalności bakterii odżywiających się niestrawionymi resztkami pokarmu. Wyjaśnij, dlaczego stosowanie antybiotyków może spowodować niedobór tych witamin w organizmie.

3

Odpowiedzi

2009-10-26T20:05:07+01:00
Ponieważ,antybiotyki niszczą bakterię oraz wypłukują nasz organizm.

Ja tam mam w ćw.
2009-10-26T20:06:36+01:00
Pożyteczne bakterie jelitowe zostaną zabite przez antybiotyki. Wtedy nie będzie produkcji tych witamin. (Antybiotyki nie działają tylko na bakterie chorobotwórcze, niestety...)))
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T20:37:24+01:00
Ponieważ antybiotyki działabakteribójczo oraz wirusobójczo, nie zabijaja wiec tylko wirusa który nas zaatakował tylko wszystkie obce w naszym ciele dlatego też tre które zyją w jelicie. wniosek jest prosty brak bakteri produkujacych witaminy powoduje ich niedobór
1 5 1