Odpowiedzi

2010-03-18T14:20:59+01:00
Drogi urzędnie prosze o dofinansownie podręcznik dla młodzieży ponieważ niektórzy rodzice nie maja pieniedzy na zakup podręczników dla swojego dziecka .

Osoba dorosła !
Najlepsza Odpowiedź!
  • Taya
  • Rozwiązujący
2010-03-18T14:22:16+01:00
(miasto),(data)
Do urzedu gminy
nasze miasto nie jest zbyt dużo a rodziny są coraz biedniejsze a wiec prosze pana/panią o dofinansowanie w zakupie ksiązek rodzina ubogim ksiazki zwa sie "Słowa na Start"(naprzykład) które bedą służyły dziecią przez 3 lata na zajęciach lekcji polskiego
z góry dziękuje
(imie)
1 5 1