Musze rozwiazac krzyzowke i mam problem z 4 haslami :
-It meand the same as DULL ( 6 liter)
- I've lived here .... I was ten. ( 5 liter)
- What on ... did you say to him? (5 liter)
- We use the past simple for .... past actions. ( 8 liter)
PILNE! NA TERAZ!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

2009-10-26T20:16:11+01:00
Udało mi się rozwiązać 1, 2 i 4, ale nie mam pojęcia czy będą one dobrze.

1. Stupid
2. Since
4. Presents

Trzecie nie mam pojęcia. Główkowałem ale nic...
Pzdr
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T20:17:36+01:00
1) BORING
2) WHEN
3)SINCE
4) PREVIOUS

;)) Pozdrawiam :**
1 1 1
2009-10-26T20:19:00+01:00
A) Stupid.
b) since
c) present
d) speaking
1 1 1