Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T14:22:19+01:00
Albo- lub
lecz- ale
więc- dlatego
gdy- kiedy
żeby- aby
jeśli- jeżeli
chociaż- bodaj
ponieważ- gdyż
16 4 16
2010-03-18T14:23:04+01:00
Albo- lub, bądz, czy też
lecz- jednak, jednakże
więc- toteż, dlatego, stąd, tym samym
gdy- jak, kiedy, podczas gdy
żeby- aby, by, iżby
jeśli- chyba że, gdyby, jeśliby, o ile, pod warunkiem
chociaż- acz, aczkolwiek, mimo że, bodaj
ponieważ- albowiem, bo, gdyż, jako że
11 3 11
2010-03-18T14:24:27+01:00
Albo-lub
lecz- natomiast
więc-zatem
gdy-kiedy
żeby-aby
jeśli-jeżeli
chociaż-choć
ponieważ-bo
8 3 8