Omawiamy Romea i Julię
1. Zgromadź określenia dotyczące miłości Julii i Romea

2. Przygotuj reklamę wycieczki do Werony

3. Zredaguj zaproszenie do obejrzenia "Romea i Julii"

4. Napisz list do klubu miłośników Romea i Julii

DAJĘ NAJ!!

Proszę! pilne! potrzebne na jutro

2

Odpowiedzi

2010-03-18T17:09:55+01:00
Zaproszenie

Mam zaszczyt zaprosić państwa na spektakl pod tytułem "Romeo i Julia". Przedstawienie odbędzie się 12.02.2010 roku o godzinie 17.00 w Gimnazjum nr X w ...
Albo

Mam zaszczyt zaprosić Panią dyrektor Gimnazjum (dane szkoły) Iksińską na spektakl pod tytułem "Romeo i Julia" organizowany przez uczniów naszej szkoły. Przedstawienie odbędzie się (data) o godzinie 18.30 w dużej sali gimnastycznej naszej szkoły.

Ważne, żebyś zawarła wszystkie informacje: kogo, kiedy, gdzie i nie używała skrótów, bo to w zaproszeniu zabronione.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:18:26+01:00
1. bez granic, pełna ufności, kiat miłości, magia przyciągania, dwa wrogie światy, młodzieńcze zakochanie, palący dusze i ciało płomień, gotowi na najgorsze przeszkody,
2. Werona miejsce ukrytej miłości romea do juli i na odwrut przyjedz aby zobaczyć miejsce miłości poczuj i ty jak miło być zakochanym odwiedzając to miejsce.
3. mam zaszczyt zaprosić do obejrzenia spektaklu "Romeo i julia" ktróry odbędzie się dnia 20.03.2010r o godz. 10.00 na głównym rynku gorąco polecam do obejrzenia.
4, witajcie miłośnicy z klubu romeo i julia
2 2 2