Odpowiedzi

2010-03-18T14:26:29+01:00
Mianownik : JABŁKO
Dopełniacz : JABŁKA
Celownik : JABŁKU
Biernik : JABŁKO
Narzędnik : JABŁKIEM
Miejscownik : JABŁKU
Wołacz : JABŁKO !
1 5 1
2010-03-18T14:27:21+01:00
Mianownik: jabłko
celownik: jabłku
dopełniacz: jabłku
biernik: jabłka
miejscownik: o jabłku
narzędnik: z jabłkiem
wołacz: jabłko!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T14:30:07+01:00
Wyraz:jabłko

liczba poj.:
Mianownik: jabłko
Dopełniacz: jabłka
Celownik: jabłku
Biernik: jabłko
Narzędnik: (z) jabłkiem
Miejscownik: (o) jabłku
Wołacz: jabłka!

liczba mn.:
Mianownik: jabłka
Dopełniacz: jabłek
Celownik: jabłkom
Biernik: jabłka
Narzędnik: (z) jabłkami
Miejscownik: (o) jabłkach
Wołacz: jabłka!

życzę powodzonka i liczę na naj;)
5 5 5