Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T14:42:22+01:00
Pierwsze śniadanie
-czekoladowe płatki
-sok pomarańczowy
-jabułko

Ten zestaw zawiera zarówno zdrowe składniki z witaminami jak i smak słodki dla dziecka za którym nastolatki również przepadają wszystko to eksponuje sok pomarańczowy który ma kwaśnawy smak oraz witaminy.

Drugie śniadanie
-kanapka z serem,sałatą i jakimś ulubionym warzywem np.papryką
-woda mineralna o smaku truskawkowym albo jakiś napuj
-baton

Jest to zbiór zarówno bardzo zdrowy i dobry są składniki które lubi dziecko a zarówno ten posiłek wystarcza dziecku aż do obiadu.

Obiad
-zupa pomidorowa
-spageti
-napój

Obiad ten składa się z dwóch dań zupa dla podstawy a spagerti dlatego że za tym dzieci bardzo przepadają i w ten sposób dostarczamy potrzebnych węglodowanów.

Podwievczorek
-kawałek ciasta
-mleko

Jest to prosty podwieczokre w którym dostarczamy nabiału dla dziecka w postaci meleka a ciasto jest dodatkiem.

Kolacja
-naleśniki z drzemem
-herbata

Jest to mało pracochłone a daje naszemu dziecku chędz jedzenia pozatym jest to zestaw który nasyci dziecko i wystarczy to przez całą noc dziecku