Oh yeah
Come on

You get the limo out front
Hottest styles, every shoe, every color

Yeah when your famous it can be kinda fun
Its really you but no one ever discovers

In some ways you're just like all your friends
But on stage you're a star

You get the best of both worlds
Chillin' out, take it slow
Then you rock out the show

You get the best of both worlds
Mix it all together and you know that it's the best of
both worlds

The best of both worlds(Yeah!)

You go the movie premiers (is that Orlando Bloom?)
Hear your songs on the radio
Livin' two lives is a little weird(yeah)
But schools cool cuz nobody knows

Yeah you get to be a small town girl
But big time when you play your guitar

You get the best of both worlds
Chillin' out take it slow
Then you rock out the show

You get the best of both worlds
Mix it all together and you know that it's the best of
both
You know the best of both worlds

Pictures and autographs
You get your face in all the magazines
The best parts that you get to be who ever you wanna
be

Best! Best!
Yeah best of both
Best! Best!
You get the best of both
Best! Best!
Come on the best of both

Who would of thought that a girl like me
Would double as a superstaaaaaaaar.....Woooh!

You get the best of both worlds
Chillin' out, take it slow
Then you rock out the show

You get the best of both worlds
Mix it all together and you know that it's the best

You get the best of both worlds
Without the shades and the hair
You can go anywhere

You get the best of both girls
Mix it all forgether
Oh yeah
It's so much better cuz you know you've got the best
of both worlds


przetłumacz ten tekst piosenki do20:00

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T14:34:30+01:00
O tak!
Chodź...

Masz limuzynę z przodu,
Gorące style, każdy but, każdy kolor.

Tak, kiedy jesteś popularny może być zabawnie.
To naprawdę ty, ale nikt tego nie odkryje.

Czasami jesteś jak większość twych przyjaciół.
Ale na scenie jesteś gwiazdą!

Dostajesz to co najlepsze z obu światów!
Zrelaksuj się, wrzuć na luz,
Więc kołyszesz się na show.

Dostajesz to co najlepsze z obu światów!
Połącz to wszystko razem i wiesz, że to jest najlepsze z obu światów.

Najlepsze z obu światów.

Idziesz na premierę filmu. (Czy to Orlando Bloom?)
Słyszysz swoją piosenkę w radiu.
Życie podwójnym życiem jest trochę dziwaczne,
Ale w szkole jest świetnie, bo nikt nie wie.

Tak, jesteś dziewczyną z małego miasta,
Ale to wielki czas kiedy grasz na swojej gitarze!

Dostajesz to co najlepsze z obu światów!
Zrelaksuj się, wrzuć na luz,
Więc kołyszesz się na show.

Dostajesz to co najlepsze z obu światów!
Połącz to wszystko razem i wiesz, że to jest najlepsze z obu
Wiesz, że to najlepsze z obu światów.

Zdjęcia i autografy.
Twoja twarz we wszystkich magazynach.
Najlepszą częścią to bycie tym kim chcesz być!

Najlepsze! Najlepsze! Tak, najlepsze z obu!
Najlepsze! Najlepsze! Dostajesz najlepsze z obu!
Najlepsze! Najlepsze! Chodź, najlepsze z obu!

Kto by zechciał pomyśleć, że dziewczyna jak ja,
Chciałaby żyć podwójnie jako supergwiazda!

Dostajesz to co najlepsze z obu światów!
Zrelaksuj się, wrzuć na luz,
Więc kołyszesz się na show.

Dostajesz to co najlepsze z obu światów!
Połącz to wszystko razem i wiesz, że to jest najlepsze z obu światów.

Dostajesz to co najlepsze z obu światów!
Bez ochrony i peruki
Możesz iść gdziekolwiek.

Dostajesz to co najlepsze z obu światów!
Połącz to wszystko razem
O tak!
Jest o wiele lepiej bo wiesz że dostałeś to co najlepsze z obu światów!
2010-03-18T14:38:27+01:00
O tak przychodzić na ciebie wyjmować limuzynę wychodzić na Najgorętsze style, każdy but, każdy kolor tak kiedy twój sławny to może być tak jakoś zabawa jego naprawdę ty ale nikt kiedykolwiek odkrywa pod pewnymi względami jesteś jak wszyscy twoi przyjaciele właśnie ale na scenie jesteś gwiazdą, na której najlepiej wychodzisz oba światy Chillin' na zewnątrz, brać to wolny w takim razie kołyszesz na zewnątrz widowisko Najlepszy z obu światów (tak!) idziesz premierzy filmu (ten Orlando jest Kwiat?) słyszeć twoje piosenki w radiu Livin' dwa żyje jest trochę dziwny (tak) ale szkoły stygną cuz nikt nie wie tak stajesz się małą miejscowością dziewczyna ale sława gdy grasz cię swojej gitarze piec dwie pieczenie na jednym ogniu Chillin' na zewnątrz brać to wolny w takim razie kołyszesz na zewnątrz widowisko pieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu naparzać się wszystko razem i wiesz, że to jest najlepsze z obydwóch wiesz najlepszy z obu światów Obrazy i autografy dostajesz twoja twarz we wszystkich magazynach najlepsze części, którymi stajesz się kto kiedykolwiek chcesz być najlepszym! Najlepszy! Tak najlepszy z obydwóch Najlepszy! Najlepszy! Najlepiej wychodzisz na obydwóch najlepiej! Najlepszy! Robić postępy najlepszy z obydwóch Kto by z myśli, jako która dziewczyna tak jak ja pracowałaby dodatkowo superstaaaaaaaar..... Woooh! Pieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu Chillin' na zewnątrz, brać to wolny w takim razie kołyszesz na zewnątrz widowisko pieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu naparzać się wszystko razem i wiesz, że to jest najlepsze pieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu bez cieni i włosów, które możesz przebywać nigdzie najlepiej wychodzisz na obu dziewczynach naparzać się wszystko forgether o tak to znacznie lepiej cuz wiesz, że upiekłeś dwie pieczenie na jednym ogniu