Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T14:40:32+01:00
Dane:
24 klatki na 1s.
2cm. długości każdej klatki
2-godzinny film

rozwiązanie:
1godz.=3600s.
3600s.*2=5200s.
5200*24=124.800
124.800*2cm=249.600cm
249.600cm=2496m

odp.:Taśma, na której nakręcono dwugodzinny film ma 2496m(249.600cm.) długości.

powodzonka i liczę na naj;)
32 4 32
2010-03-18T14:42:53+01:00
24 klatki - 1 sekunda
2godziny - sekund
24 * 7200=172800 klatek

172800 * 2 = 345600cm = 34560dm = 3456m

19 4 19