Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T14:36:34+01:00
22.o5.1960 -chile
28 marca 1964- zatoka księcia williama
9 marca 1957-Wyspy Andrejanowa, Alaska, USA
4.11.1952- kamczatka
26 grudnia 2004-u wybrzeża sumatry , ocean indyjski
1 5 1
2010-03-18T14:39:46+01:00
Chile,Zatoka Księcia Williama, Alaska, USA,
Wyspy Andrejanowa, Alaska,
Kamczatka,U wybrzeża Sumatry, Ocean Indyjski
U wybrzeży Ekwadoru, Ocean Spokojny,
Wyspy Szczurze , Ningxia-Gansu , Assam, Indie, Kuryle
u wybrzeży Indonezji, Morze Banda

Mogłoo sie coś powtórzyc alee prosze ;)
1 5 1