Odpowiedzi

2010-03-18T14:46:04+01:00
Odp.
F1=0,24[kN]=240[N];
r1=1,5[m];
F2=0,08[kN]=80[N];
r2=?
F1*r1=F2*r2;
r2=(F1*r1)/F2;
r2=(240*1,5)/80;
r2=4,5[m].
Odp.r2=4,5[m].
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T14:46:12+01:00
Dane:
F₁ = 0,24 kN
r₁ = 1,5 m
F₂ = 0,08 kN
szukane:
r₂ = ?
wzór:
r₁ × F₁ = r₂ × F₂ / : F₂ (obydwie strony równania dzielimy przez F₂)
r₁ × F₁ : F₂ = r₂
1,5 m × 0,24 kN : 0,08 kN= 4,5 m
Odp: r₂ wynosi 4,5 m