Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T14:36:24+01:00
OGŁOSZENIE

Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych na spotkanie młodych miłośników mulitimedialnych.Które odbędzie się dn. 20.03 2010 r. o godz 15:30 w sali gimnastycznej w gim nr 4. W (..miejscowosc)

Zapraszamy !!!
2010-03-18T14:37:37+01:00
Serdecznie zapraszam na spotkanie młodych miłośników programów multimedialnych, które odbędzie się ........... o godzinie ...... w ...........................(w szkole, jakimś miejscu)

2010-03-18T14:38:09+01:00
OGŁOSZENIE !


Serdecznie zapraszamy na spotkanie młodych miłośników programow multimedialnych, które odbędzie się dnia 15.04.2010r. o godz.11.00 w naszym gimnazjum. Zapraszamy na tę imrezę;)


Organizatorzy