Mam takie 4 zadania z matmy nie wiem jak robić, pomożecie?

1. Ile ścian bocnych ma graniastosłup prawidłowy siedmiokątny?
2.Jakimi wielokatami są sciany boczne granistosłupa prawidłoweego trójkątnego?
3.Ile krawędzi podstaw ma graniastosłup czworkoątny?
4.Z drutu o długości 102cm zbudowano szkielet sześcianu. Oblicz długość krawędzi tego sześcianu.

POMOŻCIE PROSZĘ!!!

3

Odpowiedzi

2010-03-18T14:37:16+01:00
1) 7 ścian bocznych

2) prostokątami

3) 8 krawędzi

4) 102 : 12 = 8,5 cm
2010-03-18T14:37:20+01:00
1. 7 ścian
2. prostokątami
3. 8 krawędzi
4. 102:12=8,5cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T14:38:22+01:00
1. siedem
2. prostokątami
3. osiem
4.102:12= 8 ,5 cm