Za umycie 1 m2(metra kwadratowego) okna firma Czyścik pobiera 6,50 zł. W mieszkaniu państwa Halikowskich jest 6 okien o wymiarach takich, jak na rysunku obok(110 cm x 150 cm). Ile złotych zapłacą państwo Halikowscy za umycie okien w mieszkaniu?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T14:38:23+01:00
110cm = 1,1m
150cm = 1,5m

Pole okna = 1,1m × 1,5m
Pole okna = 1,65m²

1,65m² × 6(ilość okien) = 9,9m²

9,9m² × 6,5zł = 64,35zł
9 4 9
2010-03-18T14:40:54+01:00
110cm=1,1m
150cm=1,5m
P=axb
P=1,1x1,5
P=1,65m


1,65mx6=9,9m
9,9x6,50zł=64,34zł
Zapłacą 64,34zł.Chyba?? :)
3 3 3
2010-03-18T14:42:06+01:00
110cm×150cm=1,1m×1,5m
P=1,1m×1,5m=1,65m²
1,65×6=9,9m²
9,9×6,5=64,35zl
odp.Panstwo Halikowscy za umycie okien zaplaca 64,35zl.
3 3 3