Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T20:14:23+01:00
Majestat dostojeństwo, powaga; okazałość, wspaniałość; tytuł, godność, władza monarchy.
majestatyczny pełen majestatu, imponujący, dostojny, wyniosły.


Etym. - łac. maiestas dpn. maiestatis 'wspaniałość; autorytet; władza monarsza'; por. maestà.
Słownik frazeologiczny
5 3 5
2009-10-26T20:16:31+01:00
Majestat wlady to wladza ktorej nikt nie boi sie ze jej starci. np. jest pewny siebie ze nikt i nic nie zdola mu jej odebrac.



nie jestm pewna czy dobrze
2 5 2