1. Wymień w punktach, jakimi cechami powinien odznaczać się dobry wynalazca (3 cechy)

2. Stwórz listę dziesięciu przedmiotów, które wziąłbyś ze sobą na bezludną wyspę. Dlaczego właśnie te rzeczy wydają ci się najbardziej potrzebne?

Proszę o szybką odpowiedź

2

Odpowiedzi

2010-03-18T14:52:20+01:00
1.dobry wynalazca powinien być uczciwy i nie oszukiwac
2.dobry wynalazca spraiwedliwy i powinien dzielic sie swoim wynalazkiem.
3.powinien cieszyc sie z innymi swoim wynalazkiem.


1.zapałki-do rozpalania ognia
2.ciekawa książkę -żeby się nie nudzić
3.nóż lub tasak - do np.krojenia ryb,kokosow
4.parę ubrań na każdą pogodę
5.leki i opatrunki plajstry itp.
6.namiot i spiwor
7.czystą wodę i konserwy
8.dobre buty
9.kogos do pomocy ,towarzystwa np.przyjaciela,psa
10.telefon.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T14:57:15+01:00
Bystry
dociekliwy
przebojowy
mily

1.Telefon komorkowy(z baterią słoneczna)
2.jakas ksiązke
3.nóż
4.krzesiwo
5.pamiętnik
6.zdjęcia najblizszych
7.koc
8.ciepła kurtkę
9.manierkę
10.jedzenie


wybralam te rzeczy ponieważ wydaja mi sie najbardziej potrzebne,bez jedzenia nie ma sie siły,dzieki kocowi i cieplej kurtce nie zmarzlabym nocą,dzieki krzesiwie i nozu moglabym rozpalic ognisko,zdjecia najblizszysz pomagalyby mi przetrwac,a w pamietniku zapisywalabym wszystkie swoje przezycia i moglabym napisac fajna ksiazke,a ksiażka pomoglaby mi nie zapomniec liter i ojczystego jezyka,manierka przyda sie do zbierania deszczowki do picia,a telefon komorkowy tylko do rozrywki:)


1 5 1