Odpowiedzi

2010-03-18T14:47:26+01:00
Homer
Homer-legendarny,pierwszy znany z imienia,poeta grecki czasów starożytnych.Żył prawdopodobnie w VIII wieku p.n.e na skolonizowanych przez Grecję obszarach Azji Mniejszej.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T14:57:01+01:00
1. W Troi trwa wojna, na którą jedzie Odyseusz.
2. Odyseusz przybywa do Krainy Kikonów.
3. Odyseusz i załoga naprawiają statki w przystani.
4. Odys przybywa do Krainy Lotofagów.
5. W Krainie Cyklopów Polifem zjada czterech towarzyszy Odysa.
6. Eol daje Odysowi worek z wiatrami.
7. Odyseusz przybywa do krainy potężnych Lajstrygonów.
8. Czarodziejka Kirke zmienia towarzyszy Odysa w świnie, lecz później postanawia pomóc im w wyprawie.
9. Odys słucha przepowiedni Terezjasza.
10. Odys powraca do Kirke.
11. Odys mija wyspę syren.
12. Odys przetrwał podstęp Skylli i Charybdy.
13. Odys spotyka Posejdona.
14. Odys przybywa na wyspę Shemi zamieszkaną przez Feaków i zostaje tam długi czas pod opieką nimfy Kalipso.
15. Odys powraca do Itaki.
16. Odys spotyka się z rodziną.

powodzonka i liczę na naj;)