Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T14:46:07+01:00
Krzyż jest znakiem zbawienia, bo Chrystus dobrowolnie umarł na nim za nasze grzechy, a po trzech dniach zmartwychwstał. Tym samym odkupił ludzkie grzechy i dał nadzieję na zbawienie.
1 1 1
2010-03-18T14:47:12+01:00
Krzyż jest znakiem naszego zbawienia dlatego że Jezus umarł na kżyżu i go niósł przez całą drogę na gurę golgota.
2010-03-18T14:47:52+01:00
Krzyż jest narzędziem haniebnej i okrutnej śmierci Syna Bożego, znakiem rozpoznawczym chrześcijan, powszechnym gestem liturgicznym, a przede wszystkim symbolem odkupienia całej ludzkości i powszechnego pojednania z Bogiem.