Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T14:48:02+01:00
Mały ksiąze podczas podrózy przez planety dowiedzial sie jak ma dogadac sie ze swoja roza. Dowiedzial sie ze przyjazn jest najwazniejsza rzecza. i ze swiat doroslych jest bardzo skaplikowany.
3 1 3
2010-03-18T15:01:10+01:00
Mały Książę podróżując po planetach poznał Próżnego- człowieka reprezentującego ludzi myślących głownie o sobie, oczekujących poklasków, nie przedstawiających sobą żadnych wartości, , Króla reprezentującego ludzi dążących do władzy ,Pijaka przedstawiającego sobą ludzi którzy nie są świadomi pewnych problemów ale nie próbują ich rozwiązywać , Latarnika pogrążonego w pracy, Geografa który na pierwszym miejscu stawiał naukę i Bankiera liczącego każdy grosz. Na ostatniej planecie którą była ziemia zrozumiał że jego róża jest jedyna i to ją kocha gdyż poświęcił jej wiele czasu.
6 4 6