Odpowiedzi

2010-03-18T14:48:05+01:00
Do żywych zasobów Bałtyku należą prawie wyłącznie ryby. Podstawowymi gatunkami łowionymi na Bałtyku są: śledź, dorsz i szprot, ale ważne są również płastugi (stornia, gładzica, skarp) oraz ryby wędrowne (łosoś, troć, węgorz). Lokalnie niewielkie znaczenie użytkowe mają: belona, węgorzyca, motela, ostropłetwiec, sieja, sielawa i stynka.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T14:50:38+01:00
* makrela
* ciernik
* śledź
* łosoś
* stornia
* szprot
* tobiasz
* pocierniec
* troć wędrowna
* sieja wędrowna
* babka czarna
* babka mała
* belona
* witlinek
14 4 14