Odpowiedzi

2010-03-18T14:50:49+01:00
2) że tak jak traktujemy innych oni tak traktują nas czyli odpłacają się tym samym ....1)że w swoim domu możemy robić co się nam podoba możemy się rządzić i decydować :) ale bez przesady :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T14:51:34+01:00
1. Gdy jesteś u siebie masz prawo robić to co chcesz
2.Jak ktoś zrobił coś drugiej osobie to osoba druga uczyni to osobie pierwszej
1 1 1