Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T14:53:34+01:00
Przyroda jest piękna jak kwiat
Bez niej smutny byłby świat
Niebo błękitne i ptaszki małe
to one właśnie są tak wspaniałe

Czekam na naj ;))
9 4 9
  • dama
  • Początkujący
2010-03-18T14:54:09+01:00
Przyrodo, przyrodo
ty moja, kiedy
w końcu przyjdzie
wiosna nasza
ulubiona!
7 3 7
2010-03-18T14:56:42+01:00
Przyroda moi mili
Jest potrzebna w każdej chwili.
Gdyby jej nie było
To na świecie było by nie miło.
8 2 8