Odpowiedzi

2010-03-18T14:55:30+01:00
Dziś opowiem moi drodzy
co w sadzie słyszałam
gdy jabłuszka na kompocik
do kosza zrywałam.

Jesień była, więc owoce
w słońcu dojrzewały,
kłócąc się walory swoje
bardzo zachwalały.

Pierwszy agrest przy paliku
wszystkim przypominał,
że u niego w krągłym brzuszku
sama witamina.

Przy agreście obok stała
porzeczka czerwona,
z towarzystwa innych krzewów
niezadowolona.

Wykrzyknęła : moi drodzy,
będę z Wami szczera,
kto jak ja owoce swoje
w pięknych kiściach zbiera ?

Ja witamin mam bez liku,
lśniące moje grona,
jeszcze się smaczniejsza zrobię
gdy będę czerwona.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T14:58:59+01:00
Gdy smutno jest ci, lub gdy dzień masz zły
zjedz sobie dobrego banana
rozweseli cię on
lepiej cie będzie i życie się stanie weselsze
zapamiętaj to że słodycze są złe
bo mają za dużo kalorii
owoce to hit twego życia
ze słodyczami lepiej już skończ

to jest zwrotka pod muzyke piosenki 'konik na biegunach'
może ci się przyda mam jeszcze refren o zdrowiu