Odpowiedzi

2010-03-18T14:59:56+01:00
A)
0,1x+0,2=-0,3
0,1x=-0,3-0,2
0,1x=-0,5
x=-5

b)
0,25x+0,4=0,35
0,25x=0,35-0,4
0,25x=-0,05
x=-0,2

c)
1-0,2x=-0,3x
-0,2x+0,3x=-1
0,1x=-1
x=-10

d)
0,01x-1=0,1x-0,1
0,01x-0,1x=-0,1+1
-0,09x=0,9
x=-10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:00:59+01:00
A)
0,1x+0,2=-0,3
0,1x= -0,3-0,2
0,1x=-0,5 /: 0,1
x= -5
b)
0,25x+0,4=0,35
0,25x=0,35-0,4
0,25x= -0,05 /:0,25
x= -0,2
c)
1-0,2x=-0,3x
-0,2x+0,3x=-1
0,1x= -1 /: 0,1
x= -10
d)
0,01x-1=0,1x-0,1
0,01x-0,1x=-0,1+1
-0,09x=0,9 /: (-0,09)
x= -10
  • Atii
  • Rozwiązujący
2010-03-18T15:01:41+01:00
A) 0,1x + 0,2= -0,3
0,1x= -0,3 - 0,2
0,1x = -0,5 / 0,1
x = -5

b) 0,25X + 0,4=0,35
0,25x=0,35-0,4
0,25x=0,31 / 0,25
x = 1,24

c) 1-0,2x=-0,3x
1=-0,3x+0,2x
1=-0,1x / -0,1
x=-10

d) 0,01x-1=0,1x - 0,1
0,01x-0,1x=-0,1+1
-0,09x=0,9
x= -10