Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:09:56+01:00
1.ramie długości - 6 cm
wysokość - a pierwiastek z 2 dzielone przez 3
czyli 6 pierwiastów z 3 przez 3 = 2 pierwiastki z trzech - wysokość

pole: a do kwadratu pierwiastków z trzech przez 4
czyli 6 pierwiatków z 3 przez 4




2.
wysokosc: 5 pierwiastków z 3

5 pierwiastów z 3 = a pierwiastków z 3 /: pierwiastek z 3
a = 5

Obów: 3 razy 5 = 15
1 1 1
2010-03-18T15:12:14+01:00
1.
Dane:
a=6cm
h=?
P=?

h=(a√3) : 2
h=6√3 :2
h=3√3cm

P= (a²√3) : 4
P= (6²√3) : 4
P= 36√3 : 4
P= 9√3cm

odp. Wysokość wynosi 3√3 ccm a pole 9√3cm.

2.
Dane:
h=5√3cm
obw=?

h=a√3 : 2
5√3 = a√3 : 2 I:√3
5=a:2
a:2=5I*2
a=10cm

obw=3a
obw=3*10cm
obw=30cm
odp. Obwód ma 30cm.
1 4 1