1. Gdy w Warszawie jest godzina 11.00, to w Nowym Jorku jest 5.00. Samolot leci z Warszawy do Nowego Jorku 9,5 godziny. O której godzinie czasu lokalnego nastąpi przylot, jeśli odlot zaplanowano na 8.00.
2. Ile lat przestępnych wypadł od 1683 do 1725 roku?

Pliska to ważne. Dam naj i proszę obydwa z obliczeniami . ;)

3

Odpowiedzi

2010-03-18T15:17:06+01:00
1. odlot o 8 +9,5 godziny = 17.30 :D
2. 1684,1688,1692,1696,1700,1704,1708,1712,1716,1720,1724 :D
czyi 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:17:49+01:00
Roznica w czasie to 6 h,wiec jesli wylot planowany jest o 8 naszego czasu to w Ny jest 2
przylot trwa 9,5h czyli o godzinie 11,30
zauwaz,ze jestes tego same dnia ktorego wylatujesz:)
2010-03-18T15:21:56+01:00
1. 8.00h + 9.5h = 17.5h <-- odpowiedź.

2. lata przestępne wypadają co 4 lata więc:
1683 + 4=1687
1687 + 4 = 1691
1691 + 4 = 1695
1695 + 4 = 1699
1699 +4 = 1703
1703 + 4 = 1707
1707 + 4 = 1711
1711 + 4 = 1715
1715 + 4 = 1719
1719 + 4 = 1723
lub
1725 - 1683 = 42
42 : 4 = 10.5
czyli jak masz 10. 5 to 10 lat przestępnych