Opisz wyglad głównego bohatera baśni pt,,brzydkie kaczątko"
jako dorosłego łabedzia skorzystaj z planu i słownictwa
-nazwa zwierzęcia
-wielkość
-barwa upierzenia
-głowa
-szyja
-skrzydła
-ogólne wrażenie

słownictwo:
ładny,zgrabny,duży,urodziwy,białe upierzenie,długa wspaniała szyja,duże skrzydła,niewielka głowa

3

Odpowiedzi

2010-03-18T18:34:30+01:00
Bohater baśni "Brzydkie Kaczątko" staje się pięknym łabędziem.
Niewielka głowa była umieszczona na smukłej szyi. Był dużym ptakiem, ale nie ogromnym. Cały w pięknym, białym kolorze. Niczym nie przypominał wcześniejszego brzydactwa.
30 3 30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:34:53+01:00
Brzydkie kaczątko gdy było malutkie to nikt go nielubiał bo było brzydkie ale kiedy dorusł to byłbardzo pięknym i dużym łabędziem.
Był w barwie białej a skrzydła miał czarne.Miał długą szyję i piękną małą główkę. Gdy się na niego patrzyło wśrud innych łabędzi, wydawał się najpiękniejszy. :) :*

38 3 38
  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T18:42:27+01:00
Wygląd brzydkiego kaczątka przedstawia zgrabnego, dużego i ładnego łabędzia,który ma białe upierzenie oraz ma niewielką głowę, wspaniałą długą szyję zarazem duże skrzydła.Moim zdaniem brzydkie kaczątko zrobiło na mnie wrażenie.
30 4 30