Odpowiedzi

2010-03-18T15:31:06+01:00
W drugiej sekundzie 2m/s
w dwoch 4m/s
2010-03-18T15:31:16+01:00
Szybkość ciała 2 m/s oznacza, że ciało w ciągu jednej sekundy przebywa drogę 2 metrów. W drugiej sekundzie ciało przebędzie 2 metry, a wciągu dwóch sekund 4 metry.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:38:40+01:00
» to znaczy, że w każdej sekundzie pokonuje 2m.
» w drugiej sekundzie 2m.
» w ciągu dwóch sekund, także 4m.
» wykres w załączniku.
1 5 1