Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:18:14+01:00
Pan Jezus mógłby powiedzieć żebyś się nie bał i pamiętał że pewnego dnia to Ty zostaniesz nagrodzony i wtedy będziesz szczęśliwy.
11 4 11
2010-03-18T15:18:16+01:00
Nie przejmuj się raz dzieją się rzeczy dobre a raz złe
każdego spotyka coś innego
11 3 11
2010-03-18T15:20:47+01:00
Moglby powiedziec nie martw sie.Pocieszyl by cię na duchu.szepnol by coś do uszka.i zniknol zanim by ktos inny go zobaczyl >.
4 3 4