Odpowiedzi

2009-10-26T20:24:43+01:00
520 - 100%
x - 70%

x= 520 * 70/100= 364

Odp 364 uczniów
2 3 2
2009-10-26T20:25:23+01:00
520•30%= 156 uczniów nie otrzymało ndst.

520- 156= 364
Odp: 364 uczniów przynajmniej ra dostało ocenę niedostateczną.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-26T20:28:35+01:00
Uczniowie którzy nigdy nie dostali oceny niedostatecznej
30%*520=(30/100)*(520/1)=156, zatem tych którzy dostali przynajmniej jedną ocenę niedostateczną jest 520-156 =364
lub
100 % - 520 uczniów
70% - x uczniów
Korzystam z proporcji i mnożę na krzyż
100%*x=70%*520
(100/100)*x=(70/100)*(520/1)
x=364
lub
100% - wszyscy uczniowie
30% - uczniowie którzy nigdy nie dostali jedynki
100%-30%=70% - uczniowie którzy dostali przynajmniej jedną jedynkę
70%*520=(70/100)*(520/1)=364
I można tak dalej :)
1 3 1