Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:22:02+01:00
Mądra książka:

M. mądre książki
D. Mądrych książek
C. mądrym ksiązkom
B. mądre książki
N. mądrymi książkami
M. mądrych książkach
W. mądre książki!

Odważny przyjaciel:

M. Odważni przyjaciele
D. Odważnych przyjaciół
C. ODważnym przyjaciołom
B. Odważnych przyjaciół
N. Odważnymi przyjaciółmi
M. Odważnych przyjaciołach
W. Odważni przyjaciele!
1 5 1
2010-03-18T15:22:15+01:00
L.poj
m. mądra książka
b. mądrej książki
c.mądrej książce
d.mądrej książki
n. z mądrą książką
m. o mądrej książce
w. o mądra książko!
l.mn
m. mądre książki
b.mądrych książek
c.mądrym książkom
d.mądrych książek
n. z mądrymi ksiazkami
m.o mądrych książ,kach
w. o mądre książki!


l.poj
m.odważny przyjaciel
b.odwaznego przyjaciela
c.odwaznemu przyjacielowi
d.odwaznego przyjaciela
n. z odważnym przyjacielem
m. o odważnym przyjacielu
w. o odważny przyjacielu!
l.mn.
m.odważni przyjaciele
b.odważnych przyjaciół
c.odważnym przyjaciołom
d.odwaznych przyjaciół
n.z odwaznymi przyjaciółmi
m.o odwaznych przyjaciołach
w.o odwazni przyjaciele
1 5 1
2010-03-18T15:23:50+01:00
Mądra książka ;
M:mądra książka , mądre książki
D:mądrej książki , mądrych książek
C:mądrej książce , mądrym książką
B:mądrej książki , mądrych książek
N:mądrą książką ,mądrymi książkami
Ms:mądrej książce , mądrych książkach
W:mądra książka ! , mądre książki !

odważny przyjaciel
M:odważny przyjaciel , odważni przyjaciele
D:odważnego przyjaciela , odważnych przyjaciół
C:odważnemu przyjacielowi , odważnym przyjaciołom
B:odważnego przyjaciela , odważnych przyjaciół
N:odważnym przyjacielem , odważnymi przyjaciółmi
Ms:odważnym przyjacielu , odważnych przyjaciołach
W:odważny przyjaciel ! , odważni przyjaciele !
1 5 1