Proszę o szybką odpowiedź! Kto pierwszy dam najjj !!! ;))

Zaznacz prawidłową odpowiedź.

1. Aby sprawdzić, czy wyraz 'kakao' się odmienia, należy skorzystać ze:
a) słownika frazeologicznego,
b) słownika wyrazów obcych,
c) słownika poprawnej polszczyzny,
d) słownika wyrazów bliskoznacznych.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:20:46+01:00
C) słownika poprawnej polszczyzny.

Ale nie odmienia ;)
2010-03-18T15:21:55+01:00
No jasne że:
c)słownika porawnej polszczyzny.
2010-03-18T15:22:06+01:00
C) słownika poprawnej polszczyzny,
2 5 2