Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:22:34+01:00
Kwasek cytrynowy- kwaśny
sok żołądkowy-kwaśny
coca-cola- zasadowa
lek na nadkwasote(o ile jest rozpuszczony)- zasadowy
woda destylowana- obojętny
1 5 1
2010-03-18T15:26:17+01:00
Kwasek cytrynowy kwasny
sok żołądkowy kwasny
coca-cola
lek na nadkwasotę albo zasada albo obojetny ale raczej zasada
woda destylowana obojetny
1 5 1
2010-03-18T15:59:57+01:00
Kwasek cytrynowy- kwasowy
sok żołądkowy- kwasowy (pH około 1)
coca-cola- zasadowy
lek na nadkwasotę- zasadowy
woda destylowana-obojętny
1 5 1