Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T15:23:57+01:00
Moim zdaniem to oczywiste że przykazania są darem dla człowieka, ponieważ sądze iż że czy to będzie przykazanie pierwsze drugie trzecie czy piąte człowiek i tak wiele bierze z nich przykładu.
Fakt na codzień nie myślimy o przykazaniach ale gdy nadejdzie potrzeba kazdy człowiek uzmysławia sobie jakie jest to ważne

licze na naj
5 3 5
2010-03-18T15:27:29+01:00
Dzięki przykazaniom, wiemy jak mamy czynić, żeby czynić dobrze (tak jak Bóg chcę). Postępowanie według tych zasad gwarantuje nam życie pozagrobowe u Boga. Jest to dar który wskazuje nam jaką drogą mamy iść, żeby wejść do krainy szczęścia.
14 4 14