Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:24:03+01:00
12:4= 3
liczba czworek - 3
12- 3= 9 - liczna piatek
14 2 14
  • jk12
  • Początkujący
2010-03-18T15:24:33+01:00
X-liczba piątek na świadectwie
12-x-liczba czwórek na świadectwie
5*x+4*(12-x)
___________ = 4.75 //*12
12
5*x+4*(12-x)=57
5x+48-4x=57
5x-4x=57-48
x=9
Odp.Zuzanna na świadectwie ma 9 piątek


ta kreska to kreska ułamkowa
19 4 19
2010-03-18T15:26:10+01:00
Zuzanna na swiadectwie ma 9 piatek
20 2 20