Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:24:39+01:00
Uważam, że nie.
dążenie i spełnianie swoich marzeń nie zmienia się z biegiem lat.
Zmieniają się np. sposoby w które do nich brniemy.
Wydaje mi się jednak, że jeżeli czegoś bardzo pragniemy, nie poddajemy się i brniemy do celu nasze marzenia nie przegrają z rzeczywistością.
Przegramy jeśli zrezygnujemy.
A to marzenia sprawiają, że życie jest tak fascynujące.
1 3 1
2010-03-18T15:27:27+01:00
Uważam że tak gdyż dzisiejszy świat jest pełen chaosu, przemocy nie ma w nim kropli wyrozumiałości. Teraz do spełnienia naszych marzeń potrzebne są pieniądze, pomoc innych. Wszystko utrudnia nam sytuacja w jakiej się znajdujemy, przepisy które istnieją bo gdy je złamiemy to będziemy karani.
1 1 1