Odpowiedzi

2010-03-18T15:25:50+01:00
1Wyrazy możemy odmieniać w różnych osobach liczbach i rodzajach , a więcc wtedy się zmieniają końcówki .
2.odpowiedni sprzęt np;koło do pływania jeżeliktos nie dokońca potrafi pływac .
nie wypływać na głęboką wode gdzien nikogo nie ma
3 2 3
2010-03-18T15:26:43+01:00
Kajak-ka forma dopełniacza
kaja-kiem forma narzędnika
kaja-ki liczba mnoga
kajak-ów liczba mnoga dopoełniacz


Nie przekraczaj linii, ktorą wyznaczają boje.
Pływaj tylko w kąpieliskach strzeżonych.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:27:14+01:00
1. Człon 'kajak' to podstawa słowotwórcza tych wszystkich wyrazów, które utworzymy dodając końcówkę- np. kajaka, kajaki.

2. - jeżeli nie czujesz się bardzo dobrym pływakiem, nie płyń w miejsca, w których nie masz gruntu.
- nie skacz na główkę tam, gdzie nie znasz głębokości wody.
- kąp się tylko na strzeżonych kąpieliskach.
5 3 5